Vikatikkejä

tiistaina, joulukuuta 12, 2006

Lahjaonnea

Blogger tarjosi vihdoin Beta-versiota. Saapa nähdä, kuinka kauan tätä joutuu säätämään. Anteeksi mahdollisista haamuista jo etukäteen.


Tällainen paketti ilmestyi perjantaina postiluukusta.

Ja tätä se piti sisällään: ihania, jouluisia lautasliinoja sekä puolukka- ja inkivääritoffeeta. Kiitos Vikke! Kyllä blogiarpajaiset ovat ihania.
Seuraavaksi paketoin muksut tuulenpitäviin vaatteisiin ja suuntaan kulutuskeskittymään. Joulupostimerkit ovat ostamatta, kirjastosta pitää hakea varauksia (ja maksaa vähän myöhästymismaksuja, grr) ja pipon kavennuksiin tarvitsen 4,5 mm sukkapuikot. Minulla on neljät (!) 3,5 mm puikot muttei yksiäkään 4,5-millisiä. Enkä tietenkään tajunnut tarkistaa tätä ennen työn aloittamista. Puolet Täydellisistä naisista meni ihan hukkaan peukaloita pyöritellessä, kun pipoa ei voinut jatkaa enkä keksinyt siihen hätään mitään uutta. (Ja niistä veljien kynsikkäistä ei edes puhuta. Hyshys.)

3 kommenttia:

  • Mitä? Aivan ihana pupu! Mistähän noita saa...?

    Joskus laskin, että minulla pitäisi olla "vähän kaiken kokoisia" puikkoja. Sitä en tiedä, mihin ne tässä parissa vuodessa olen huitaissut, vai onko minulla jossain valtava kasa keskeneräisiä töitä, kun aina tarvittavat puikot on jossain. Viimeisimmäksi ostin kyllä 3,5mm 100cm pyöröt, kun niiiin isoja ei sentään ole ikinä ennen tarvinnut. Sen sijaan kyllä löytyy 2,5mm 30cm ja 3mm 30cm tai jotain sellaista. Niillä ei hartiahuiviksi kerä muutu.

    Kirjoittaja: Anonymous kpupu, 12. joulukuuta 2006 klo 13.42  

  • Huoks, yritin miljoona kertaa lähettää tätä viestiä mutta ei anna mun omalla nimellä / blogilla kirjoittaa.
    Tämän siis kirjoitti VIKKE*

    Mä olen huomannut tuon uuden version mutta en uskalla tehdä asialle mitään :/ Pelkään että vanha blogini haihtuu tai jotain muuta tapahtuu...

    Eli se siis vaan ladataan?

    Kiva kun paketti saapui postista ;)
    Mun mielestä tuo pupu puoli oli nätimpi mut se pöllö siel takana oli kans aika hauska (jos ei kuitenkaan nätti).

    Lautasliinat (kuten namosetkin) ovat muuten täältä Järvenpäästä Tiian Veranta nimisestä lahjatavarakaupasta *vinkkinä edelliselle vastaajalle*

    Kirjoittaja: Anonymous Anonyymi, 13. joulukuuta 2006 klo 14.20  

  • Kiitos, Vikke*! Meni eilen niin pasmat sekaisin tuosta kuvasta, että koitin netistäkin hakea jo ties millä hakusanoilla ;)

    Kirjoittaja: Anonymous Kpupu, 13. joulukuuta 2006 klo 16.10  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]



<< Etusivu